КУЗОВА:СТАЛЬ АБО АЛЮМІНІЙ
Конструктори сучасних автомобілів все частіше відходять від застосування стали у своїх конструкціях і примеяют в елементи кузова алюміній,пластик або вуглецеве волокно.У порівнянні зі звичайним металом,який застосовують у звичайних кузовах і раніше застосовували в атвомобилях б/в ,сучасні пластикові або вуглецеві частини кузова намого дорожче в ремонті.Ще один плюс стали її легко реставрувати і вона набагато легша в обробці.
Які переваги стали?
Основним приймущесвом являеться висока витривалість і міцність матеріалу на автомобілі б.Міцність в діапазоні від 70 до 180 Mpa.Сталь витримує навантаження навіть в 320 Mpa.Серед переваг також дешевизна на закупівлю матеріалу.
Які переваги алюмінію і вуглеволокна?
Основні це – вага,матеріали дуже легкі.Але вже доведено,що сталь теж можна зробити легше,за рахунок тонкощі матеріалу.Вже використовується сталь товщиною 0.7 мм,скоро будуть випускати елементи з товщиною 0.5 мм і 0.4 мм Є розробки з товщиною 0.34 мм. Хороша міцність сталі получаеться за рахунок її загартування та обробки при температурі 960 градусів,в результаті чого міцність сталі може бути збільшена до 760 Mpa.
Також шви у кузовах автомобілів при стикуванні таких елементів будуть не зварювати а склеювати,але всерівно деякі елементи не обойдуться без звичайної зварювання.
Еще статьи