ЗАКАЗАТЬ АВТО
38629 1 1

Євростандарти.

Огляд ринку автомобілів в світовому масштабі.


Автомобілебудування займає значний сектор у світовій економіці і відіграє провідну роль у транспортному машинобудуванні в цілому. Показником успішного розвитку економіки кожної країни-виробника є нарощування обсягів виробництва транспортного машинобудування. Крім того, ринок автомобілебудування має ряд суміжних галузей виробництва – від запасних частин до виробництва автоаксесуарів та будівництва доріг.
Фінансова криза, політична криза, економічні санкції проти окремих держав за останні два роки негативно позначилися на промисловому автомобілебудуванні в більшості країн. За даними світових аналітиків ринку, зростання в даному секторі економіки у світовому масштабі впав з 13% до 4%. Це призвело до того, що на лідируючі позиції по виробництву автомобілів стали виходити країни з економікою, що розвивається, возрастив свою частку з 15% у 2000 році до 47,5% до кінця 2014 року.
Такий перерозподіл призвело до змін у структурі товарного виробництва авто з Європи. За останні п'ять років прискореними темпами набирає обертів виробництво автомобілів з гібридними двигунами, незважаючи на думку деяких скептиків з числа автомобільних експертів про те, що даний ринок не має майбутнього. Тим не менш, світовий лідер автомобілебудування Toyota презентувала вже третє покоління свого гібридного автомобіля Prius, який має успішні рейтинги в продажах в Європі. Це викликано не тільки економією витрат на паливо, але і турботою європейців про довкілля. Можливо, не стільки самих автолюбителів, оскільки «зелені» автомобілі набагато дорожче звичайних, бензинових і дизельних, скільки політика уряду ЄС, яке в турботі про екологію навколишнього середовища, посилив норми на вихлоп автомобіля.
Дуже незадоволені такою політикою, автомобільні компанії стали погрожувати скороченням обсягів виробництва і звільненням співробітниківників, що загрожує масовими акціями протестів робітників і соціальною нестабільністю в суспільстві. На щастя, був знайдений компроміс у вигляді живих фінансових інвестицій в галузь. Так,Європейський інвестиційний банк виділив найбільшим автопромисловим групам більше 3 млрд. євро на порятунок галузі. Німці отримали від свого уряду більш 2 млрд для авто з німеччини. Євро ,британці – більше 3 млрд для авто з англії,а найщедрішим виявився французький уряд, яке підтримало вітчизняний автопром аж на 6 млрд євро.

Нагадаємо, що в 2016 році в Україні заборонили розмитнювати автомобілі екологічного станадрта нижче Євро-5.Це означає, що подержаные автомобілі старше - 5-6 років в Україні вже неможливо буде розмитнити і поставити на облік.

Такі методи дали можливість утриматися на плаву в період кризи багатьом виробникам у Старій Європі, піднятися до рівня світових автовиробників компаніям, які ще вчора були в числі «новичков» на авторинках світу. Але незаперечним той факт, що держпідтримка не може бути вічною, тому і виробникам, і споживачам необхідно спільно шукати нові шляхи і приймати точні виважені рішення для відродження галузі світового автопрому, в тому числі в умовах світової кризи.

Еще статьи

Написать нам

Написать нам
ЗАКАЗАТЬ АВТО