Вибір вантажівки з Європи - пробіг тягача, витрата автомобіля
Сьогодні ми розглянемо автомобіль VOLVO, 2011 року випуску. Увійшовши в салон, ми бачимо, що у нього ще поліетилен на сонцезахисних козирках знаходиться. Але з деяких причин, нам здається, що цей автомобіль дуже цікавий і нешкідливий. Як зазвичай, подивимося технічні показники бортового комп'ютера, даного автомобіля.
Цікаво, пробіг тягача 2560,2 км. Заходимо в меню, показник загальна дистанція не змінений, все ті ж 2560 км, а от всього використано палива 8024 літра. Дістаємо, калькулятор і після неважких обчислювальних операцій визначаємо, що витрата автомобіля становила 313,4 літра/ 100 км. Вкрай цікаво, йдемо далі. Загальна кількість годин відпрацьовані машиною - 450. Знову дістаємо, калькулятор і отримуємо, що автомобіль рухався з середньою швидкістю - 5,6 км/год. На даній вантажівці працювала коробка відбору потужності і 11,2 години напрацьовано з коробкою відбору потужності. А загальна кількість обертів колінчастого вала - 27 028 000. У нас є великі сумніви, що дані показники є істинними. Звернемося до тахографа і подивимося, що ж там доброго?
Роздруковуємо технічні дані і проаналізуємо. У автомобіля 2011 року, встановлено тахограф 2006 року. Так само ми можемо судити про те, що даний тахограф встановлювався на інші автомобілі, при цьому пробіг змінювався. Один з найбільш важливих моментів, який відбувався при зміні даного тахографа, був в кінці листопада 2011, коли з пробігом в 466 000 км, свідчення тахографа були замінені на показник 1920 км. При чому, це було зроблено в компанії офіційного дилера VOLVO. А тепер подивимося на нього зовні.
Ми бачимо не рідні спойлера, потьоки з задньої сторони кабіни, загалом дефекти, які не повинні були проявитися на автомобілі 2011 року. Та й пробіг у нього, якихось 2500 км.
На рамі бачимо дрібні дефекти від ударів. Бачимо не рідний бак з одного боку, а з іншого бак демонтували і був монтований назад зі зрушенням вперед. Можна припустити, що цей бак був, зрушений при ударі. При огляді зовнішнього бардачка, помітили, що ущільнювач тримається на клеї та двосторонньому скотчі, це говорить про те, що він знімався. Біля дверей фарбовані петлі і зафарбовані заглушки, які не мають бути зафарбовані. Досить, кустарна збірка була у цього автомобіля після фарбування. А фарбували її причини аварії, в очі кидається свіжа шпаклівка і криві зварювальні шви, навіть сліди болгарки під облицюванням!
Отже, пам'ятаєте, якою б машина не була свіжою, з нею може статися все, що завгодно. Хочете купити якісний авто з Європи - звертайтеся до фахівців по перегонці вантажних автомобілів.
Tel:
Tel:
Tel:
e-mail: [email protected]
Skype: dizelavto
Еще статьи