ЗАКАЗАТЬ АВТО
38671 1 1

Хочуть підвищити мита на ввезення іномарок в Україну

До чого призведе підвищення мит на ввезення імпортних машин?
Зараз міжвідомча комісія з зовнішньої торгівлі вирішила про збільшення мит на завезені з інших країн машини, проте документ ще не опублікований і не вступив в дію. Про це сказав міністр фінансового становлення і торгівлі України Петро Порошенко.

- Рішення комісією прийнято, хоча на даний момент проводяться відповідні консультації з нашими наикрупнейшими торговими партнерами, по завершенню яких рішення буде оголошено, - сказав міністр. - На даний момент все є причини, аби отже оберігати ринок в Україні. Чому українські виробники і український ринок повинні бути захищені 6-10% митом але навіть це когось турбує, ці ж виробники в Рф захищені 25% мита й успішно розвивають власну індустрію але навіть це нікого не турбує.

Згідно з його заявою, в Україні три останні роки значно зменшується створення машин, в слідстві чого ж втрачено найбільш 12 тисячі трудящих місць, швидко збільшується частка продукції закордонного виробництва.

- частка імпортних автомобілів в дефіциті платіжного балансу складає значну частину, і зовсім не звертати увагу на це ми не маємо можливості, - сказав міністр.

Так само представники автоімпортерів покладаються, власне в уряді не попрямують на збільшення мит, з наступних причин втрати бюджету стануть величезними.

- Розраховую, власне це не більше ніж спроба міністра розцінити реакцію на цю ймовірність, - розповів "Комсомольській правді в Україні" Гендиректор Всеукраїнської Асоціації авто імпортерів і дилерів Олег Назаренко. - Так як, дане рішення зможе принести більше шкоди ніж користі. Виявляється рішення з ввезення автомашин в Україну приймають офіси-представництва закордонних виробників. У наслідку того, як в Україні виявитися в добавок мито, вони просто закінчать поставлять сюди машинки. Так було в 2009 році, як скоро в наслідок занепаду була введена допоміжна спецмито. У тих випадках втрати бюджету від того, що закінчила стягуватися імпортне мито, склали в межах 500 млн. за півроку. Виявляється авто - це 2-а за розміром замітка прибутків бюджету після імпорту енергоносіїв. Плюс ще є і політична основна цього рішення. Підняти мита на іноземні автомашини напередодні виборів - це практично використовувати податок на бідних і на середній клас. Адже податком будуть обкладатися як раз глобальні авто з двигуном від 1 до 2,2 літра.

Згідно з заявою професіонала, деякі держави вже пообіцяли "адекватні заходи" для українського експорту в разі прийняття такого рішення.

- Гадаю, власне Порошенко очікує реакції і від заморських партнерів, - говорить Олег Назаренко. - В Європі мають всі шанси підняті мита на продукцію українських металургів, хіміків та аграріїв. До того ж, беручи до уваги любов Володимира Путіна до "Автовазу", не изумлюсь, у разі якщо він агресивно дасть відповідь на ці дії нашого уряду. Принаймні, ми втратимо ймовірність експортувати в РФ в межах 30 тисяч машин щороку.

Згідно з його заявою, допоміжна мито вводиться рішенням уряду у відсутності погодження з парламентом. В наслідок воно набуває після офіційного опублікування. Вводяться спецмита на строк до 3 років.

Нагадаємо, в уряді пропонують використовувати спецмито виходячи з розміру двигуна: від 1000 до 1500 куб.см - 6,46%, від 1500 до 2200 куб.см - 15,1%. Спеціальне мито стане стягуватися на додаток до вже наявної, 10%-ной. Як заявляють професіонали,під вплив даних мит потраплять 90% привезених з інших країн авто, а їх вартість зросте практично на 20%.

Еще статьи

Написать нам

Написать нам
ЗАКАЗАТЬ АВТО